Regler

  • INGEN mat efter klockan 16.00
  • Morgon PW varje dag minst 70 minuter
  • Godis, Chips, dylikt är lika förbjudet som rött kött. (se det på det sättet också. något som man blir äcklad av då man stoppar det i munnen)
  • INGA utav dessa regler för brytas, vilken anledning jag än säger til mig själv. Pränta in dessa regler i panna
Sedan finns det även vissa andra regler men som får brytas om det är någon skärsild anledning tex. övervakande föräldrar

  • Endast ett mål om dagen
  • Inga kolhydrater i kosten
  • Inga proteiner direkt efter träning,
  • Försök att ha så lite proteiner som möjligt i kosten
  • Träna 2 gånger om dagen
Anonym
2009-03-25 - 19:08:15

Man ska hamna på runt 56000 kalorier på en månad :) en vecka ska det bli 14000 kalorier. Sjukt mycket!

vampyrinnan
2009-03-25 - 19:09:03
Blogg: http://paperbag.webblogg.se/

(vet inte om min förra kommentar kom iväg eller inte, haha)

Man ska hamna på runt 56000 kalorier på en månad :)

på en vecka ska det bli runt 14000 kalorier. Sjukt mycket!

Miss Piggie
2009-03-25 - 20:03:48
Blogg: http://misspiggie.blogg.se/

Hej igen! Vad skönt att "komma åt dig" igen, var så jobbigt när din blogg var under lösenord. Men fan vad taskigt att anmäla dig!!!

Låter som vettiga regler iallafall ^^



Sv: Jo dagen var bra om det inte vore för vårrulleglufsandet :p

receptet jag utgick från var

smördegsplattor skurna i 4 som man sen kavlar ut.

2 vitlöksklyftor

ingefära grönsaksbuljong+vatten

böngroddar (som jag hoppade)

finhackad lök

finstrimlad vitkål

champinjoner

finhackad paprika

sojasås och 2tsk potatismjöl.

Koka upp allt tills det är ordentligt tillagat, sen häller du på sojan och mjölet. Lägg sen små klickar av det i smördegspplattorna, vik ihop och in i ugnen tills fin färg (20-30min).

Anonym
2009-03-25 - 20:53:29
Blogg: http://mycocaine.blogg.se/

svar: härligt att ha dig tillbaka! :)

tess
2009-03-26 - 09:25:35
Blogg: http://nuskadetske.blogg.se/

Varför inga proteiner efter träning? Det ska man väl äta? Av vilken anledning låter du bli?



Trevligt att ha dig tillbaka, bra att du är peppad :D!

Kitten
2009-03-26 - 10:40:12
Blogg: http://aswedishkitten.blogspot.com

Undra samma som tess. Varför inte proteier efter träning? Och varför så lite proteiner som möjligt (speciellt i kombination med inga kolhydrater? ska du äta mestadels fett?)

Anonym
2009-03-26 - 14:41:49

Utan fett fungerar inte kroppen! De är livsviktiga vitaminer i de! De kommer du framför allt märka när du går på toa om du slutar med de!

Anonym
2009-03-28 - 13:15:34

hahaha jävla pucko :D

Freja
2009-03-30 - 15:44:54
Blogg: http://ferdia.devote.se

liknar mina regler lite granna faktikst. sjukt jobbigt o hålla dom...

borninjune
2009-07-29 - 10:56:12
Blogg: http://borninjune.blogg.se/

När jag ställde upp regler madde jag sa jävla daligt. Fast bättre mar jag för tillfället inte heller. Gar ner i vikt för jag har ingen aptit. Ser ingen mening med livet längre.

L
2010-03-13 - 22:58:16

Asså ni tjejer mår verkligen inte bra! Och ni har framför allt inte fatta vinkeln med hur man går ned i vikt. Ni behöver för de första inte ens gå ned i vikt, men om ni inte är nöjda med er själva så börja tränar men sluta aldrig att äta! Jag kämpar själv med mig själv men jag tränar och har snygga vältränade kvinnor som förebild, inte en sticka!! Det är inte kvinligt eller snyggt någonstans, men visste smaken är som baken, ni kanske tycker det, men frågan är om det är värt det? vad får ni om ni blir stickor? Ni får ett energilöst liv och om det är killar ni är ute efter lär ni inte få dom bara för ni har svält er själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0