Helt Sjukt

Jävla hets period... pågått i mer än en vecka nu. med en bra dag typ.. eller mindre dålig kanske man kan säga.
Inte vågat ställa mig på vågen på länge.
Har även vart utan internet sen i fredags.. vilket gjort allt ännu svårare.
Men imorgon. DÅ FAN DÅ FAAAAAAN ska jag börja på riktigt.
innan min 20 års dags ska jag väga 47 kilo. säkert 5 kilo kvar.. vågar som sagt inte väga mig men jag har nog gått upp 2 kilo.
Men ska inte väga mig fören den 11:e för det räcker ju inte med att man äter bra en dag för att få en riktig viktnedgång.
Hur ska jag bära mig åt?
Allevo Choklad Shakes och diverse bantning bars alá 200 kcal i.
Jag ska alltså få i mig mellan 200-300 kcal.
Kommer att växla mellan 2 påsar Shake och 1 Shake 1 Bar.
Träning?
Styrka Måndag-Fredag
2 Powerwalks 75 minuter långa
.
Jag ska Klara det. JAG SKA. visst kommer jag? eller.. Jag vill i alla fall...

Tack för alla fina kommentarer. Ska ta tag i att svara på alla imorgon plus läsa alla era bloggar.
Tack för att ni bryr er.
Furiniel
2009-04-02 - 20:13:01
Blogg: http://furiniel.blogspot.com/

Det är klart att du kommer klara det! Låt inte den dåliga perioden tynga dig för mycket, nu kan det bara bli bättre :)

illusion
2009-04-02 - 21:35:48
Blogg: http://pleasecontrolme.blogg.se/

Du kommer klara det! Jag har också haft för många hets-dagar den senaste tiden... Men man ska aldrig ge upp, eller hur? :) När vi har lyckats kommer det att kännas så sjukt bra!

zeth
2009-04-03 - 07:31:03
Blogg: http://zeth.blogg.se/

Usch vad jobbigt, hets är det vidrigaste som finns, och du blir visst av med kalorier när du spyr, fast det är såklart bättre att inte hetsäta alls...



Men jag tycker att du ska väga dig fast du vet att du kommer få ett dåligt besked, för då blir man typ taggad att gå ner, när man ser hur stor förödelsen är...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0